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  • Lang, Eva
  • The Marketing Strategy of Oatly

  • Unterstützte Lesegerätegruppen: PC/MAC/eReader/Tablet
  • E-Book,
  • GRIN Verlag
  • (2022)
  • Format: PDF
  • (ohne Kopierschutz)
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Studienarbeit aus dem Jahr 2021 im Fachbereich Medien / Kommunikation - Public Relations, Werbung, Marketing, Social Media, , Sprache: Deutsch, Abstract: This paper examines the marketing strategy of Oatly. Founded in the 1990s by a Swedish research team, Oatly is today one of the world's most popular brands of oat-based dairy alternatives. With the relaunch in 2014, the brand has taken up the cause of consumers' and the planet's well-being, heralding the transformation from a food production co ...

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DETAILS

  • The Marketing Strategy of Oatly
  • Unterstützte Lesegerätegruppen: PC/MAC/eReader/Tablet
  • Lang, Eva
  • E-Book, 20 S.
  • Sprache: Deutsch
  • ISBN-13: 978-3-346-63151-0
  • Titelnr.: 95672594
  • GRIN Verlag (2022)
  • GRIN Publishing GmbH
  • Trappentreustr. 1

    80339 München

    buchhandel@bod.de

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